رتبه بندی صفحات مفید برای یک جستجوی عمومی، بیش از صدها هزار و حتی میلیونها صفحه وب پتانسیل داشتن محتوای مرتبط را دارند. بنابراین برای کمک به رتبه بندی صفحات با نتایج بهتر، گوگل الگوریتمی دارد که میزان مفید بودن محتوا را ارزیابی می کند. این الگوریتمها صدها عامل مختلف را بررسی می کنند تا […]
Breadcrumb ابزارهای جابجائی که به کاربران در درک موقعیتشان در یک وب سایت کمک می کنند. Broken Link لینکی که کاربر را به صفحه ای با پیغام “۴۰۴ not found” هدایت می کند. معمولا لینکهای شکسته به یکی از دلایل زیر بوجود می آیند: وب سایتی دیگر فعال نباشد. صفحه ای از وب سایت […]
گوگل می گوید “زمانیکه برای اولین بار تجربه جدید ادوردز اطلاع رسانی شد، ما تنها یک هدف ساده داشتیم، معرفی نسخه جدیدی که سریعتر و خلاقانه تر است و تمام تمرکز خود را بر کمک به شما برای تحقق اهداف سازمانی تان قرار داده ایم.” از دهم اکتبر تجربه جدید ادوردز برای تمامی بازاریابان قابل […]
در تحقیقی که آگوست ۲۰۱۷ توسط شرکت “سیویک ساینس”، شرکت تحلیل کننده مشتریان جدید و رابطه آنها با رسانه ها، انجام شده است، نشان داد که تنها تعداد کمی از کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، تنها با دیدن تبلیغات روی شبکه های اجتماعی اقدام به خرید کرده اند. در حقیقت، تنها یک درصد […]
تصمیم اپل در استفاده از موتور جستجوی گوگل به جای بینگ
گوگل به عنوان تأمین کننده سرویس جستجوی اپل بر روی آی او اس و مک انتخاب شد گوگل اکنون دیگر موتور جستجوی سیری، جستجوی آی او اس، و جستجوی سیستم عامل مک می باشد. زمانیکه از سیری سوالی پرسیده می شود، در حقیقت سیری این سئوال را بجای بینگ، از گوگل می پرسد. بینگ به […]