تحقیقات جدید که توسط اینترنت مارکتینگ نینجاز انجام شده است نشان می دهد که بیش از ۳۰ درصد از نتایج جستجوی صفحات اول و دوم گوگل کلیک نمی شوند. این تحقیقات همچنین نتایج شگفت آوری در خصوص نرخ کلیک نتایج جستجوی برخی اولین نتایج صفحه اول نیز ارائه می کند. بر اساس این گزارش: […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهاردهم از گزارش اهداف محقق شده با کمک سایر کانالها برای اطمینان از انتخاب درست کلمات منفی استفاده کنید آیا تا به حال شده است که هنگام بررسی واژه های جستجو شده توسط کاربران، به واژه هائی برخورد کنید که به نظرتان باید آنها را به کلمات منفی کمپین خود اضافه کنید، اما در […]
گوگل ادوردز قابلیت جدید Keyword Planner را عرضه کرد
گوگل نسخه جدید بازسازی شده Keyword Planner عرضه کرده است که اکنون در نسخه جدید گوگل ادوردز قابل دسترسی است. Keyword Planner ساده سازی شده است، اما همزمان قابلیتهای جدید را عرضه می کند که به بازاریابان در جمع آوری داده های بیشتر از کمپینهای خود کمک می کند. قابلیتهای جدید شامل این توانائی هاست […]
گوگل ابزاری برای تست داده های ساختاریافته ارائه کرده است
گوگل ابزاری که شاید به نوعی یکی از بهترین ابزارهای تست ریچ اسنیپت ها، ریچ کارتها و سایر ریچهائی که به محتوای وب سایت اضافه می شود را ارائه کرده است. برای سادگی مطلب، گوگل از ترکیب “نتایج باارزش” (Reach Results) برای پوشش دادن تمام مدلهای آن استفاده کرده است، یعنی اینکه این ابزار برای […]
در تحقیقی که آگوست ۲۰۱۷ توسط شرکت “سیویک ساینس”، شرکت تحلیل کننده مشتریان جدید و رابطه آنها با رسانه ها، انجام شده است، نشان داد که تنها تعداد کمی از کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، تنها با دیدن تبلیغات روی شبکه های اجتماعی اقدام به خرید کرده اند. در حقیقت، تنها یک درصد […]