پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری در ۲۰۱۸ برای بهبود
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری موفقیت کارکردهای بازاریابی در ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار می دهد. خیلی از بازاریابان همچون سابق به اندازه گیری کلیک آخر، بدون در نظر گرفتن درک درستی از تمام بخشهای قیف بازاریابی و فروش، اعتماد می کنند. اما شاید بد نباشد که نگاهی به کارکردهای دیگری که بر این […]
سیاستهای بودجه بندی روزانه در تبلیغات ادروردز تغییر کرد
چهارشنبه گوگل از طریق توئیتر اعلام کرد که ادوردز از این به بعد در حوزه نحوه تخصیص بودجه روزانه تغییراتی خواهد داشت. در آخرین تغییری که در ادوردز داده شده است، تغییر در چگونگی هزینه کرد روزانه کمپین است. قبلا با تنظیم بودجه روزانه، گوگل تا بیست درصد بالاتر از این بودجه را هزینه می […]
Content کلمات، تصاویر، ویدیوها، یا حتی موسیقی که می توانند اطلاعاتی را به مشتریان منتقل نمایند و مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد، همگی به نوعی محتوا به شمار می روند. یکی از دو عامل بسیار تأثیرگذار بر رتبه بندی از نظر گوگل، محتواست. موتورهای جستجو محتوائی که از منظر مشتریان با ارزش باشد و […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش آخر از امکان یادداشت گذاری برای درک درست داده های خود استفاده کنید آیا تا به حال به گزارشی از گوگل آنالیتیک که مشابه گزارش زیر باشد برخورد کرده اید؟ اگر با دقت داده های این گزارش را بررسی و مرور کنید، ممکن است بتوانید متوجه شوید که جهش ناگهانی در نتیجه چه […]
Hub Page مرکزی برای نگهداری داده ها با سطح دسترسی مشخص (بطور مثال یک صفحه یا یک عنوان)، که به کلیدواژه ای خاص مرتبط می باشد. این مرکز داده بطور مرتب بروزرسانی می شود و به صفحاتی با موضوعات مشابه لینک می شود. Inbound Link لینکی به یک صفحه وب سایت از یک وب […]