۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش بیستم از اخطارهای ویژه سازی شده برای اطلاع سریع از تغییرات ناگهانی حساب کاربری خود استفاده کنید اگر شما چندین حساب کاربری کمپینهایPPC را مدیریت می کنید، شما به خوبی می دانید که مدیریت زمان چقدر اهمیت پیدا می کند در عین حالیکه شما نمی توانید بیست و چهار ساعت شبانه روز را […]
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری در ۲۰۱۸ برای بهبود
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری موفقیت کارکردهای بازاریابی در ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار می دهد. خیلی از بازاریابان همچون سابق به اندازه گیری کلیک آخر، بدون در نظر گرفتن درک درستی از تمام بخشهای قیف بازاریابی و فروش، اعتماد می کنند. اما شاید بد نباشد که نگاهی به کارکردهای دیگری که بر این […]
هفته گذشته، فیس بوک چهار امکان هدف گذاری را که احتمال استفاده از آنها در هدفگیری به منظور کارکردهای غیر اخلاقی و نژادپرستی می رفت، حذف کرد. فیس بوک در پستی از وبلاگش، هفته گذشته اعلام کرد “برای اطمینان از اینکه هدفگذاری ها به منظور فعالیتهای غیر اخلاقی و نژاد پرستانه استفاده نمی شود، این […]
توصیه های لحظه آخر تبلیغات روی فیس بوک برای بهترین کسب نتیجه
زمانیکه به یک رویداد خاص در تقویم نزدیک هستید و می دانید که بسیاری از شرکت ها نیز به این رویداد نظر مساعد دارند و هزینه زیادی را برای تبلیغات در این محیط در نظر گرفته اند، شما نیز حضور خود را لازم می بینید. معمولاً ۲۲ درصد از بازدیدکنندگان روزانه فیس بوک از این […]
چک لیست تنظیمات گوگل آنالیتیک برای وب سایتهای تجارت الکترونیک الف) از آخرین نسخه کد آنالیتیک استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کد ردگیری گوگل آنالیتیک به روز رسانی شده است. می توانید با دنبال کردن مسیر زی این بررسی را انجام دهید: Admin > Property > Tracking Info > Tracking Code ب ) اطمینان […]