۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش دوازدهم از گزارش کیفیت محصولات برای ارتباط بهترین محصولات به نتایج جستجو استفاده کنید اگر شما یک سایت فروش آنلاین دارید، دانستن اینکه چه محصولی بهتر فروش می رود، می توانید اولین کلید موفقیت باشد، بخصوص اگر کمپین فروشگاهی گوگل را مدیریت می کنید. برای یافتن این محصولات در گزارشات گوگل آنالیتیک، باید […]
چطور مشخص کنیم که ترافیک حاصل از سئو کاهش یافته است؟
اغلب کسانی که در حوزه سئو فعال هستند می دانند که زمانهائی وجود دارد که از آنها در مورد دلیل کاهش ترافیک بخش ارگانیک سئوال شده است. شاید این سئوالات بتوانند کمک کنند درک درستی از این شرایط دست دهد. سئوال اول) آیا این تغییر طبیعی یا ما چیزی در طراحی وب سایت تغییر داده […]
سه توصیه برای استفاده حداکثری از طرحهای بازاریابی دیجیتال
اهمیتی ندارد که در چه بخشی از بازار و یا چه صنعتی مشغول به فعالیت هستید و کسب و کار شما چه نوع خدمتی ارائه می کند، کلید موفقیت شما و کسب وکارتان ارائه راهکارهای جدید و ایده های تازه ای است که به کسب و کار شما نفسی تازه بدمد و این امکان را […]
توئیتر سعی دارد تبلیغات ویدیوئی را با تیمی جدید، بهبود ببخشد
توئیتر اعلام کرد که بخش جدیدی در تیم استراتژی برند خود که آن را #Fuel می خواند پیش بینی کرده است که از ابتدا تا انتهای فرآیند تبلیغاتی ویدیوئی روی توئیتر را نظارت خواهند کرد تا برای برندها بهترین شرایط و بهترین کارآئی را فراهم نمایند. در بیانیه توئیتر آمده است: “برندها می خواهند با […]
گوگل آنالیتیک برای فایر بیس بیشتر شبیه آنالیتیک است.
گوگل آنالیتیک برای فایربیس: قیافه ای جدید و کارکردهای جدید اگر شما از گوگل آنالیتیک برای فایربیس به منظور اندازه گیری موفقیتهای برنامه های کاربردیتان استفاده می کنید، با موردی آشنا مواجه شده اید: قیافه ای جدید که خیلی شبیه به گوگل آنالیتیک شده است. این بخشهای جدید تغییراتی است که نشان دهنده تغییراتی […]