گوگل مقابله با تبلیغات نامناسب را شروع کرده است. غول دنیای تکنولوژی ابزاری را مرورگر کروم اضافه کرده است که به صورت خودکار نمایش تبلیغاتی که نامناسب و بی کیفیت تشخیص می دهد را متوقف می کند. یکی از اولین نتایج این قابلیت، توقف نمایش پاپ آپها، اجرای اتوماتیک ویدیوها، یا تبلیغات بزرگی که زمان […]
فیس بوک دیگر اجازه ویرایش سرتیتر خبر و توضیحات خبرهائی را که به صورت پست های تبلیغ شده استفاده شده باشند را نمیدهد، کارکردی که برخی از استفاده کنندگان این حوزه می گویند برخی اصلاحات خبری غیر قابل اجتناب است و این موضوع باعث شده است تا بسیاری از خبرگزاریها، خبرهائی که نیاز به اصلاح […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش دوازدهم سعی کنید بفهمید چگونه بازدید کننده وب سایت شما در طول زمان و مسیری که طی می کند، مشتری شما می شود زمانیکه می دانید مشتری شما از کجا به وب سایت شما هدایت شده است، قدم بعدی درک چگونگی تبدیل شدن این بازدیدکننده به مشتری است. بررسی زمان بندی ها به شما […]
شناخت الگوریتمهای گوگل نقش مهمی را در بهبود سئو بازی می کند.
نسخه های به روزرسانی شده الگوریتم های جستجوی گوگل آیا شما برای سئو در سال جدید میلادی برنامه ای مشخص دارید؟ شاید بهتر باشد، قبل از هر برنامه ریزی اجرائی درک درستی از الگوریتمهای مورد استفاده گوگل برای رتبه بندی وب سایتها داشته باشید. آخرین به روزرسانی نسخه پانداست، پاندا باهوش است. او اعتقاد دارد […]
گوگل خبر از دو تغییر عمده در نحوه جستجوی تصاویر داد
گوگل بطور رسمی خبر از دو تغییر عمده در نحوه جستجو برای تصاویر داد. تغییر اول، حذف دکمه “دیدن تصویر” است. تغییر دوم، حذف جستجو بر اساس تصاویر است. تولیدکنندگان محتوا در فضای دیجیتال از این خبرها استقبال کردند، در حالیکه کاربران از این تغییر زیاد خشنود نیستند. این خبر بطور رسمی از توئیتر Danny […]