گوگل تگ منیجر ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا کدهای ردگیری مختلف و سایر کدهای لازم را به راحتی روی وب سایت خود مدیریت کنید. چند مثال از استفاده های گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) می تواند موارد زیر باشند: افزودن کد گوگل […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش پنجم
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت پنجم ترکیب ویدیو و ترکیبی از تصاویر PicPlayPost پیک پلی پست برنامه ای عالی و رایگان برای ترکیب چند ویدیو و تصاویر با یکدیگر است. این برنامه برای هر دو سیستم عامل آندروئید و آی او اس قابل استفاده است. […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هفدهم از گزارش تصویری قیف حرکت مشتری برای درک ایرادات کار، استفاده کنید اگر بازدیدکننده مراحل مختلف را برای مشتری شدن طی می کند، یا اگر شما می خواهید هر یک از مراحل را با دقت بررسی کنید، این گزارش می تواند به شما در ایجاد تصویری از آنچه در حال اتفاق است، […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دوم ۲) وارد کردن شاخصهای گوگل آنالیتیک به گوگل ادوردز داشبورد گوگل ادوردز امکان خوبی برای دیدن اینکه چه بخشهائی از کمپین PPC شما خوب پیش می رود و چه بخشهائی نیاز به اصلاح دارد را در اختیار شما قرار می دهد. حتی زمانیکه تعداد اهداف محقق شده شما زیاد باشد نیز در […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش بیستم از اخطارهای ویژه سازی شده برای اطلاع سریع از تغییرات ناگهانی حساب کاربری خود استفاده کنید اگر شما چندین حساب کاربری کمپینهایPPC را مدیریت می کنید، شما به خوبی می دانید که مدیریت زمان چقدر اهمیت پیدا می کند در عین حالیکه شما نمی توانید بیست و چهار ساعت شبانه روز را […]