Black Box برنامه ای پیچیده که به سختی درک درستی از آن وجود دارد. ورودی و خروجی می تواند مشاهده شوند، اما به دلیل ماهیت محرمانگی آن امکان تغییر پروسه وجود ندارد. بطور مثال الگوریتمهای گوگل را می توان a black box بشمار آورد. Black Hat تاکتیکهای پرریسکی هستند که برخلاف دستورالعملهای رایج گوگل […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
شاید جالب باشد بدانید که کاربران گوگل پلاس از آن راضی هستند.
بیشترین رضایت مشتریان آمریکائی در شبکه های اجتماعی از گوگل پلاس می آید! شاید برای شما جالب باشد که بدانید هنوز هم مشتریانی در فضای مجازی وجود دارند که از گوگل پلاس استفاده می کنند! بررسی های انجام شده در سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که کاربران آمریکائی بیشترین سطح رضایت خود را از […]
در اینجا ما به چهار روشی که می تواند به شما کمک کند تا روایتهای خود را پیش روی دنبال کنندگان خود قرار دهید، خواهیم پرداخت. ۱- کیفیت را بر کمیت ارجحیت دهید – زمانی پست کنید که چیزی برای گفتن دارید هر چه بیشتر پست می کنید کمتر می توانید موفقیت را هم داشته […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش هفتم استفاده از دنبال کردن رویدادها برای درک بهتر کارکردهای وب سایت تنظیم هدفها با استفاده از تعریف URL مشخص برای آنها در گوگل آنالیتیک معمولا راهکاری است که همه از آن استفاده می کنند. اگر آدرس دقیقی دارید که می خواهید اهداف خود را بر اساس آنها تعریف کنید، گوگل آنالیتیک همانطوریکه […]