هفته گذشته فیس بوک خبر از ارائه ابزار جدیدی به نام داینامیک کرییتیو داد. این ابزار قبلاً تنها از طریق پاور ادیتور قابل دسترسی بود، این ابزار قدرتمند اکنون با به روزرسانی جدید فیس بوک و ادغام پاور ادیتور و ادزمنیجر قابل دسترسی است. مبلغین هر روزه روی فیس بوک در حال تست کارکردهای مختلف […]
گوگل ادوردز توسعه دهنده نظرات افرادرا از ژانویه متوقف می کند
گوگل ادوردز توسعه دهنده های نظرات کاربران را از اواسط ژانویه متوقف خواهد کرد و از فوریه به صورت خودکار از تبلیغات حذف خواهد شد. این تغییر به طور دقیق در سند کمکی توضیح چگونگی پیاده سازی توسعه دهنده های تبلیغات بیان شده است. گوگل از بازاریابان خواسته است که این نظرات کاربران را قبل […]
اکنون دیگر ادزمنیجر و پاور ادیتور فیس بوک یکی هستند. فیس بوک در اوایل این هفته خبر از تغییراتی در صورت ظاهری ادز منیجر داد، اکنون دیگر زمانیکه به ادز منیجر دسترسی داشته باشید، تمام قابلیتهای ایجاد کمپین و اصلاح آن را همانند آنچه در پاور ادیتور دردسترس بود، مشاهده خواهید کرد. با توجه به […]
از جولای ۲۰۱۶ اینستاگرام مدل قدیمی کارکردی خود را با الگوریتمی جایگزین کرد که به نوعی برای تمامی فعالان این حوزه گیج کننده بود. بر اساس گزارش اینستاگرام قبل از شروع تغییرات، دو سال قبل، کاربران هفتاد درصد تمام پستها و پنجاه درصد پستهای دوستانشان را نمی دیدند. اما الان بر اساس الگوریتم جدید سه […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]