فیس بوک در حال تست ابزار جستجوی تصویردر بازار خود است
همانطور که همه می دانند، فیس بوک تقریباً تمامی قابلیت های اسنپ چت را کپی برداری کرده است تا از مهاجرت کاربرانش به این پلتفورم جلوگیری کند. اما اسنپ چت تنها پلتفورم شبکه های اجتماعی نیست که فیس بوک اقدام به کپی برداری کرده است. در کنار ابزارهای مشابه اسنپ چت، فیس بوک ابزارهائی از […]
گوگل خبر از دو تغییر عمده در نحوه جستجوی تصاویر داد
گوگل بطور رسمی خبر از دو تغییر عمده در نحوه جستجو برای تصاویر داد. تغییر اول، حذف دکمه “دیدن تصویر” است. تغییر دوم، حذف جستجو بر اساس تصاویر است. تولیدکنندگان محتوا در فضای دیجیتال از این خبرها استقبال کردند، در حالیکه کاربران از این تغییر زیاد خشنود نیستند. این خبر بطور رسمی از توئیتر Danny […]
چطور مشخص کنیم که ترافیک حاصل از سئو کاهش یافته است؟
اغلب کسانی که در حوزه سئو فعال هستند می دانند که زمانهائی وجود دارد که از آنها در مورد دلیل کاهش ترافیک بخش ارگانیک سئوال شده است. شاید این سئوالات بتوانند کمک کنند درک درستی از این شرایط دست دهد. سئوال اول) آیا این تغییر طبیعی یا ما چیزی در طراحی وب سایت تغییر داده […]
بهینه سازی کمپین های ضعیف گوگل ادوردز (Google AdWords)
حسابهای کاربری گوگل ادوردز (Google AdWords) مانند بچه ها هستند، وظیفه شماست که از آنها مراقبت کنید و رشد آنها را ببینید. اما درست مانند بچه ها، نمی توانید تضمینی برای سلامت تمام فرزندان خود همزمان داشته باشید. برخی مواقع ممکن است یکی از حسابهای کاربری تحت نظر شما کارآیی پایینی نشان دهد و نیاز […]
گوگل صفحات نتایج جستجو را با اضافه کردن breadcrumbs به بالای صفحه نتایج جستجو بروزرسانی کرد. این breadcrumbs (خرده نانها!) توسط واژه های مورد جستجو در جستجوهائی که آنها را جستجوهای اطلاع رسانی (informational search) می شناسیم به نتایج جستجو اضافه می شوند و معمولاً با عکس همراه هستند. این بروزرسانی نحوه نمایش نتایج جستجو […]