روشهای استفاده حداکثری از بودجه گوگل ادرودز (Google AdWords)
پلتفورم گوگل ادوردز با داشتن بزرگترین شبکه وب سایتها، یکی از رایج ترین روشهائی است که می توان برای تبلیغات آنلاین استفاده کرد. موانع استفاده از این زیرساخت خیلی کم است، هزینه های آن قابل مدیریت است، و امکان نمایش در جایگاههای مختلف به این معنی است که تبلیغ شما خلاصه جائی می تواند برای […]
سال ۲۰۱۸ تعداد زیادی از ابزارهای بخش همکاران گوگل به قسمت “برنامه همکاران” در گوگل ادوردز جدید منتقل خواهد شد. هر چند برخی از ابزارها بطور کامل حذف خواهند شد. از آوریل ۲۰۱۸ سه ابزار قابل دسترسی نخواهند بود: سرنخهای تجاری جستجوی همکاران گوگل اطلاعات داخلی سرنخهای تجاری اگر شما مدیر بخش همکاران گوگل […]
PBN مخففی است برای شبکه بلاگهای خصوصی. Persona تصویرسازی از شخصیتی که قرار است مخاطب ایده آل وب سایت باشد – سن و سال آنها، جنسیت، رفتارها، نیازها، آنچه برایشان تشویق کننده است، و اهدافشان – که همگی بر اساس داده های واقعی آماده سازی می شوند. Personalization زمانی است که موتورهای جستجو […]
صفحه تجاری گوگل اکنون به کاربران اجازه بارگذاری ویدیو می دهد
صفحه تجاری گوگل برای کسب و کارها ویدیو را به داشبورد عکس اضافه کرده است که به صاحبان کسب و کار امکان اضافه کردن ویدیو را می دهد، و ویدیوهای اضافه شده توسط مشتریان را ببیند. امکان اضافه کردن ویدیو یک ابزار جدید است و به طور قطع ابزاری موثر در بازاریابی خواهد بود. امکان […]
گوگل به زودی شکل جدیدی از صفحه حاوی اطلاعات محرمانه و امنیتی کاربران در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این داشبورد جدید سعی شده است تا صفحه نمایشی دوستانه تر و واضح تر از داده هائی که محصولات گوگل در مورد کاربران جمع آوری می کنند، در اختیار آنان قرار گیرد. به عبارتی دیگر، […]