گوگل سه شنبه هفته گذشته اعلام کرد که تغییرات زیادی در خصوص بخش چرخش تبلیغات ادوردز در راه است. در آینده ای نزدیک تنها دو انتخاب وجود خواهد داشت، “بهبود: بهترین تبلیغ انتخاب شود” و امکان دوم با نامی غیر متعارف “بهبود لازم نیست: به صورت نامحدود از همه تبلیغات را استفاده کن” […]
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری در ۲۰۱۸ برای بهبود
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری موفقیت کارکردهای بازاریابی در ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار می دهد. خیلی از بازاریابان همچون سابق به اندازه گیری کلیک آخر، بدون در نظر گرفتن درک درستی از تمام بخشهای قیف بازاریابی و فروش، اعتماد می کنند. اما شاید بد نباشد که نگاهی به کارکردهای دیگری که بر این […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش نهم بخش بندی را می توانید به بخش بندی جمعیتی نیز تعمیم دهید می توانید بخش بندی را همانند آنچه که د رمورد مراجعه کنندگان به وب سایت انجام دادید، برای سایر بخش ها نیز اعمال کنیم. این بخش بندی می تواند به شما کمک کند تا نگاهی بهتر به مراجعه کنندگان به وب […]
متیو آمبرو هفته گذشته با ارسال یک توئیت خبر از توسعه دهنده جدیدی در گوگل ادوردز (Google AdWords Extension) داد که به نظر می رسد فرم دیگری از توسعه دهنده های خودکار خواهد بود. او تبلیغی از ادوردز را به نمایش گذاشته بود که در کنار سایر مطالب تبلیغ توسعه دهنده دیگری وجود داشت که […]
همچنان فاصله زیادی از امکان ارسال ویدیوی زنده یا تصاویر در لحظه ماهواره ای روی نقشه گوگل داریم، اما گوگل برای اولین بار ویدیو را برای بخشهائی از نقشه های خود معرفی کرده است. کاربرانی که بخشی از شبکه راهنمایان محلی گوگل هستند میتوانند ویدیوهای ده ثانیه ای به صورت در لحظه به نقشه گوگل […]