Meta Keywords یک تگ می تواند به بخش head هر سند HTML اضافه شود. افزودن تعدادی کلیدواژه به این بخش نمی تواند به رتبه بندی شما کمک کند، الگوریتم موتورهای جستجو سالهاست که این بخش را در رتبه بندی های خود در نظر نمی گیرند مگر اینکه متن وب سایت، Meta Description و این کلیدواژه […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش نوزدهم واژه های جستجو شده را برای گزارش دقیقتر به واژه های برند و غیر برند دسته بندی کنید در زمان تنظیم یک کمپین PPC، منطقی است که کلیدواژه ها را به دو دسته مرتبط با برند و غیر برند تقسیم بندی کنید، به خصوص برای درک درست ترافیک، چراکه واژه های برند […]
سئو می تواند به یک استارت آپ در موفقیتش برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود یاری دهد. یکی از معمول ترین چالش های پیش روی اکثر استارت آپ ها یافتن منابع کافی برای مدیریت کردن کارکردهای مختلفی است که می توانند کسب و کار آنها را به سطح بالاتری برسانند. در اکثر مواقع […]
بطور عمومی اقبال به تبلیغات مبتنی بر کلیک (PPC) مناسب است و تقریبا ۸۴ درصد از مشتریان این مدل تبلیغات از نتایج آنها راضی هستند. بودجه ها به طور سرسام آوری در حال افزایش هستند و تنها یک دلیل موجه برای آن وجود دارد: مشتریان بیشتری در مقایسه با گذشته در حال استفاده از مدلهای […]
Link Bait محتوائی که آنقدر جذابیت داشته باشد که علاوه بر جذب مخاطب برای خواندن آن محتوا، آنها را تشویق به به اشتراک گذاری لینک آ مطلب نیزبنماید. Link Building فرآیندی که در آن لینکهائی از وب سایت شما توسط وب سایتهائی که قابل اعتماد و دارای رتبه قابل قبولی از نظر گوگل هستند […]