نسخه ۶۹ کروم با معرفی کارآئی بهتر به همراه تغییراتی بود که بر نحوه جستجوی کاربران تأثیرگذار خواهد بود. کروم همچنین از فرصتهای جدیدی برای برنامه نویسان جهت طراحی تجربه های جالبی برای کاربران موبایل نیز پرده برداری کرد. پاسخهای هوشمند یکی از بزرگترین تغییرات این است که کاربران برای می توانند پاسخهای سئوالات خود […]
بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هفدهم از گزارش تصویری قیف حرکت مشتری برای درک ایرادات کار، استفاده کنید اگر بازدیدکننده مراحل مختلف را برای مشتری شدن طی می کند، یا اگر شما می خواهید هر یک از مراحل را با دقت بررسی کنید، این گزارش می تواند به شما در ایجاد تصویری از آنچه در حال اتفاق است، […]
حذف تبلیغات نادرست که در صفحات فیس بوک به اشتراک می گذارند!!! در طول یکسال اخیر فیس بوک اقداماتی را برای کاهش اخبار ساختگی و دروغ پردازی انجام داده است. در حال حاضر، فیس بوک در اولین اقدام ساختار یافته، به بازاریابان اجازه نمی دهد تبلیغاتی را توزیع کنند که به اخباری منتج می شود […]
دیگر آسان نیست کسی بخواهد در حوزه تبلیغاتشبکه های اجتماعی یک حرفه ای باشد. ضمن اینکه، کار ساده ای نیست با همه احتمالات این روزها، بازاریابی شبکه های اجتماعی را طرح ریزی کرد. اما به هر حال، مواردی وجود دارد که می توان روی آنها برای موفقیت بیشتر طرحهای بازاریابی شبکه های اجتماعی حساب […]