۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
توئیتردر حال کار روی مدل ثبت نام برای تبلیغات کسب و کارهاست
شبکه اجتماعیتوئیتر یکی از زیرساختهائی است که بطور بسیار وسیع در حال استفاده است. داشتن ۳۳۰ میلیون کاربر فعال تا ابتدای اکتبر ۲۰۱۷، نشان از رشد این کمپانی از زمان شروع به کار آن در سال ۲۰۰۶ است. سرویسی که بر اساس ایده ارسال پیغامهای تلفن همراه شکل گرفته است، امروزه به عنوان یکی […]
Google Search Console این ابزار گوگل چندین قابلیت مفید شامل توانائی کنترل ایرادات احتمالی وب سایت و سرعت وب سایت ارائه می دهد. Google Trends وب سایتی که به شما این امکان را می دهد تا آخرین وضعیت واژه هائی که بیشترین جستجو، روایتها و عناوین مختلف را ارائه می دهد. Google Webmaster […]
اگر تا کنون از آخرین تغییرات گوگل ادوردز نشنیده اید، در اینجا به آن خواهیم پرداخت. این فرم جدید از تبلیغات در مرحله تست است و تنها برای تعداد محدود حساب کاربری قابل استفاده شده است. این تغییر به چه معناست تبلیغات پاسخگوی مبتنی بر جستج به گوگل اجازه می دهد تا به صورت […]
تبلیغات به زودی به بخش روایتهای فیس بوک افزوده خواهد شد
همکاران تبلیغاتی فیس بوک در حال حاضر این پیشنهاد را برای استفاده از این امکان جدید به صورت نسخه بتا دریافت کرده اند. فیس بوک به روزهای اعلام رسمی این سرویس جدید نزدیک می شود. فیس بوک همکاران تجاری خود در حوزه تبلیغات را به استفاده از این سرویس تشویق نموده است تا بتواند اطلاعات […]