مرور از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share)
نگاهی به از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share) معمولا به دو روش ما سهم دیده شدن تبلیغات خود را از دست می دهیم: به دلیل رتبه تبلیغ که حاصل میزان بودجه است. از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغات، به دلیل کسر بودجه یکی از ساده ترین اتفاقات است که با […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش آخر
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت ششم اصلاح ویدیوها و عکسهای عمودی اگر تجربه ای در اصلاح ویدیو دارید و دوست دارید این اصلاح را آسانتر انجام دهید، دو برنامه ای که در ادامه معرفی می شوند به شما کمک خواهد کرد. Videoshop این نرم افزار […]
تصمیم اپل در استفاده از موتور جستجوی گوگل به جای بینگ
گوگل به عنوان تأمین کننده سرویس جستجوی اپل بر روی آی او اس و مک انتخاب شد گوگل اکنون دیگر موتور جستجوی سیری، جستجوی آی او اس، و جستجوی سیستم عامل مک می باشد. زمانیکه از سیری سوالی پرسیده می شود، در حقیقت سیری این سئوال را بجای بینگ، از گوگل می پرسد. بینگ به […]
فیس بوک استراتژی جدیدی را بررسی می کند که این امکان را به کاربران اینستاگرام می دهد بتواند در لحظه امکان ارسال به فیس بوک را فراهم کند. فیس بوک با مالکیت اینستاگرام سرویس های متعددی را بین فیس بوک و اینستاگرام فعال کرد و اکنون این اجازه را به کاربران خواهد داد تا بتوانند […]
تبلیغات به زودی به بخش روایتهای فیس بوک افزوده خواهد شد
همکاران تبلیغاتی فیس بوک در حال حاضر این پیشنهاد را برای استفاده از این امکان جدید به صورت نسخه بتا دریافت کرده اند. فیس بوک به روزهای اعلام رسمی این سرویس جدید نزدیک می شود. فیس بوک همکاران تجاری خود در حوزه تبلیغات را به استفاده از این سرویس تشویق نموده است تا بتواند اطلاعات […]