توئیتر سعی دارد تبلیغات ویدیوئی را با تیمی جدید، بهبود ببخشد
توئیتر اعلام کرد که بخش جدیدی در تیم استراتژی برند خود که آن را #Fuel می خواند پیش بینی کرده است که از ابتدا تا انتهای فرآیند تبلیغاتی ویدیوئی روی توئیتر را نظارت خواهند کرد تا برای برندها بهترین شرایط و بهترین کارآئی را فراهم نمایند. در بیانیه توئیتر آمده است: “برندها می خواهند با […]
وب سایت شما بر چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت شما و محتوایی که دارید، تأثیر می گذارد. در اینجا به مرور چهار روشی که وب سایت بر کاربر تأثیر متقابل می گذارد، می پردازیم. ۱- دسترسی یکی از مهمترین عوامل چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت، چگونگی دسترسی به داده هاست. اگر شما […]
اپلیکیشن گوگل ادوردز و امکان اضافه کردن کلیدواژه ها
این بروزرسانی جدید در اپلیکیشن گوگل ادوردز (Google AdWords App) به بازاریابان این اجازه را می دهد تا روی موبایل خود کلیدواژه ها را اضافه، حذف، و یا اصلاح نمایند. کاربران ادوردز (Google AdWords) می توانند لیست کلیدواژه های خود را برای هر کمپین دلخواهی بررسی کنند و ببینند که ایده های جدید آنها چه […]
متوسط CTR در تبلیغات ادوردز چیست و چطور می توانید آن را افزایش دهید؟ اجازه بدهید بحث را در مورد نرخ کلیک تبلیغات (CTR) در گوگل ادوردز شروع کنیم. آیا واقعا CTR بر میزان فروش و جذب مشتری تبلیغات شما تأثیر دارد؟ چه اطلاعاتی از این طریق درخصوص کارائی و سلامت حسابهای کاربری در […]
گری ایلیس در خصوص سوء تفاهماتی که در مورد عوامل رتبه بندی بوجود آمده بود، توضیحاتی ارائه کرد. برخلاف تصور عمومی، ایلیس می گوید هیچ سه عامل تعیین کننده ای وجود ندارد که بتواند یک وب سایت را براساس تمامی مدل های جستجو در رتبه اول نگهدارد. عوامل رتبه بندی براساس مدل جستجوی کاربران به […]