اینستاگرام در حال تست تعداد زیادی ابزار شامل دکمه پست کردن مجدد است سایت The Next Web در گزارشی از تست تعداد زیادی ابزار توسط اینستاگرام خبر داده است و معتقد است برخی از این ابزارهای به شدت از طرف کاربران مورد استقبال قرار خواهند گرفت. شاید یکی از هیجان انگیزترین امکانات دکمه Regram باشد […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
گوگل اخیراً اعلام کرده است که سعی دارد مدل خود براساس رجوع به آخرین کلیک را در سال ۲۰۱۸ تغییر دهد، و این به این معنی است که بازاریابان دیجیتال باید سایر مدلهائی را که گوگل اخیراً معرفی کرده است را مد نظر قرار دهند. مدل ارجاع اسنادی چیست؟ گوگل مدل ارجاع را به […]
در اینجا ما به چهار روشی که می تواند به شما کمک کند تا روایتهای خود را پیش روی دنبال کنندگان خود قرار دهید، خواهیم پرداخت. ۱- کیفیت را بر کمیت ارجحیت دهید – زمانی پست کنید که چیزی برای گفتن دارید هر چه بیشتر پست می کنید کمتر می توانید موفقیت را هم داشته […]
Content کلمات، تصاویر، ویدیوها، یا حتی موسیقی که می توانند اطلاعاتی را به مشتریان منتقل نمایند و مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد، همگی به نوعی محتوا به شمار می روند. یکی از دو عامل بسیار تأثیرگذار بر رتبه بندی از نظر گوگل، محتواست. موتورهای جستجو محتوائی که از منظر مشتریان با ارزش باشد و […]