۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
گوگل مقابله با تبلیغات نامناسب را شروع کرده است. غول دنیای تکنولوژی ابزاری را مرورگر کروم اضافه کرده است که به صورت خودکار نمایش تبلیغاتی که نامناسب و بی کیفیت تشخیص می دهد را متوقف می کند. یکی از اولین نتایج این قابلیت، توقف نمایش پاپ آپها، اجرای اتوماتیک ویدیوها، یا تبلیغات بزرگی که زمان […]
گزارش کیفیت جستجوها یکی از قوی ترین توانائی های کنسول جدید، تحلیل جستجوهای انجام شده است که آنها را با عنوان کارآئی جستجو طرح می کند. همانند گزارشات کنسول قدیمی شما می توانید تعداد کل کلیکها، تعداد مشاهدات نتیجه جستجو، متوسط CTR و متوسط جایگاه نتیجه جستجو با یک کلیک ساده مشاهده کنید. در کنسول […]
Alt Attribute کد HTML که اطلاعات مورد استفاده موتورهای جستجو و صفحه خوانها (مورد استفاده افراد نابینا) برای درک مفهوم یک تصویر را بیان می کند. همچنین در برخی منابع از آن به عنوان Alt Text نیز نام برده شده است. Analytics به دانش جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه داده ها برای […]
در اینجا ما به چهار روشی که می تواند به شما کمک کند تا روایتهای خود را پیش روی دنبال کنندگان خود قرار دهید، خواهیم پرداخت. ۱- کیفیت را بر کمیت ارجحیت دهید – زمانی پست کنید که چیزی برای گفتن دارید هر چه بیشتر پست می کنید کمتر می توانید موفقیت را هم داشته […]